Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

maandag 25 november 2013

Koud en nat

Het is hier op het moment alleen maar nat en koud.
Als de honden naar buiten gaan, komen ze weer nat naar binnen alleen al van de hoge luchtvochtigheid.

Ik heb gisteren nog even een paar palen in de grond geslagen op het weiland, waar ik van de week nog schrikdraad op moet maken.
De honden zijn ook even mee geweest het weiland op, maar ze waren eigenlijk zo weer terug.
Het gras is lang en ze lopen tot hun buik in het gras, waardoor ze dus helemaal nat worden.
Als ze dan ook nog even lopen te ravotten, ja, dan ben je natuurlijk in één keer nat.

Ze zijn dus maar snel weer op het grind gaan lopen, da's toch een stuk droger.

Levi en Falco willen eigenlijk nog steeds wel naar buiten, maar de dames vinden het steeds minder worden. Die liggen liever binnen bij de houtkachel.


 

Het is te hopen dat we straks weer een goede winter krijgen, met vorst en een goed pak sneeuw.
Dan zullen we eens kijken of we een goede hondenslee kunnen maken voor Quintus.
Ik denk dat de jongens het geweldig zullen vinden om door de sneeuw heen te banjeren.

Ik heb het de deze weken wat drukker dan anders, dus heb niet altijd tijd om een bericht te maken, maar ik zal proberen om het toch bij te houden.



Erik


2 opmerkingen:

  1. Oh ja, dat vinden ze zo heerlijk hè bij de kachel. Maar door de sneeuw met een slee is natuurlijk ook het einde, ze zullen zeker wel willen gaan. Ik zou dat wel willen zien. Wie weet komt er een goed pak sneeuw (eens deze winter) en kun je voor ons allemaal een of meerdere mooie foto's maken.
    Groetjes van Peter en Gonny en natuurlijk Rushy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk bij de kachel voor de dames! Hihi die van ons kruipt er zelfs nog liever in heb ik het idee.

    BeantwoordenVerwijderen