Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

zondag 4 mei 2014

Er is er één jarig hoera, hoera


Vandaag is Levi 2 jaar geworden.



Dit is natuurlijk het moment voor een lekkere traktatie.



Eerst even op de foto !!!


Kijk eens hoe groot ik al ben met 2 jaar.


En dan is er het cadeau.



Een heerlijke gans.


Eerst even de kaarsjes uitblazen.


En dan,,,, Smullen maar !!!!


Heerlijk hoor mensen, mij hoor je niet klagen !!!


We wensen Levi natuurlijk nog vele jaren toe en wat de "cadeaus " betreft.
Dat komt wel goed.



Erik.

2 opmerkingen:

  1. Oei, oei, oei, te laat voor je verjaardag Levi. Maar niet getreurd, niet minder gemeend van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Wat zul jij trouwens gesmuld hebben zeg.
    Van mij voor jouw verjaardag een heel dikke knuffel!
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, smul maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen