Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

dinsdag 6 mei 2014

De give-away uitslag


Nou, daar is hij dan.

Volgens de statistieken hebben er 28 mensen het bericht gezien, maar er hebben er maar 3 gereageerd.

Te weten; Gonny, Ad en Marian.

Ik heb het ei laten draaien en daar is uitgekomen dat Ad de winnaar is van de heerlijke snacks.

Hier zal Shenna in ieder geval heel gelukkig van worden.


Dus Ad, als je even laat weten wat voor smaak je wilt hebben? Dan sturen we deze naar je toe.

Voor alle mensen die nu denken; "had ik nou toch maar mee gedaan".
Ik denk dat dit wel een terugkomend item gaat worden, maar dan moeten er natuurlijk wel meer reageren.



Erik.

2 opmerkingen:

  1. Het is niet heel makkelijk om te vinden waar je een opmerking kan plaatsen en de beveiligingscodes zijn ook niet allemaal even makkelijk te lezen. Ik denk dat het lastig maakt om te reageren.
    Maar jullie Blog is prachtig hoor, heb je een hoop werk en tijd ingestoken !
    groetjes Mama, Tante, Oma en zusjes Tosca en Tinka van Thore.
    Dikke kus aan Thore xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacqueline,
    Ik kom zelf via het blog binnen,dus ik hoef geen codes in te voeren.
    Zal aan Gonny vragen of zij dat ook heeft?
    Groeten van ons en ook van Thore natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen