Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

zaterdag 17 mei 2014

Thore de pakwerker

Waarschijnlijk zit het in de genen van Thore, zijn moeder Milou is tenslotte
Kampioen Pakwerk/Werkhond 2013 in Belgie geworden.



Thore heeft de smaak ook al aardig te pakken en Quintus vind het fantastisch, soms iets minder want dan doen die kleine tandjes toch best wel zeer.


 

Maar toen ik van de week buiten keek en zag waar de 2 heren mee bezig waren
moest ik wel even slikken. Maar goed dat het de oude winterjas is ;)
 



Hopelijk denkt zijn moeder er ook zo over.
 
 
 
 
Erik.
 

1 opmerking:

  1. hahahaha, sorrie moest heeel hard lachen, ik trof hier vanmorgen een soort gelijke actie aan..... een tuinstoelkussen van de stoel getrokken, mee de tuin in en helemaal aan flarden getrokken.....in ongeveer 5 minuten tijd

    BeantwoordenVerwijderen