Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

maandag 19 mei 2014

Niet voor één gat (uh hek) te vangen


Aangezien Conny helemaal gek werd van alle neuzen en kwijl en modder op het raam van de keukendeur heb ik een hekwerk gemaakt zodat ze op gepaste afstand toch naar binnen kunnen kijken.

Tja behalve één natuurlijk die is zo slim en zorgt gewoon dat hij met zijn neus voor aan staat.




 
Ik ben onschuldig hoor, ik sloop alleen maar een krans.
 
 
 
Wat sta je daar nou te kijken, nu doe ik het toch niet.
 

 
Yep nu zie ik mijn kans volgens mij is ze weg, via de zinkenteilen over het hekje.


 
Ziezo daar ben ik weer. 
 
 
 

Erik.

 

 
 
 

3 opmerkingen:

  1. whahaha die is goed !!! Ja papa en mama zijn ook heeeeeel erg slim dus ze hebben het van geen vreemde, werkhonden zijn iets slimmer en zelfverzekerder dan showhondjes......Ze zijn overal beter in, ook in slopen, die fase is in volle kracht begonnen, samen met de tandjes die ze aan het wisselen zijn wil dat wel. Zet je maar schrap ;-) Kus van terrorist Tosca en Tinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja wou ik nog zeggen.... die 2 mooie traphekjes die wij hebben zodat ze niet altijd overal in huis kunnen lopen, daar blijven die grote keurig achter, nooit een probleem geweest. Maar de 2 kleine doerakjes springen er gewoon vol tegen aan en zeggen ook hallo daar zijn we weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi en dan falco er zo netjes achter, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen