Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

zondag 27 april 2014

give-away

Naar aanleiding van een ander blog, dat wij altijd volgen, wil ik vragen of er mensen zijn die zouden willen reageren op mijn blog.

Ik weet dat Gonny mijn blog altijd leest en zij geeft als één van de weinige een reactie, maar verder is het toch heel erg stil.

Nu zouden wij het leuk vinden om te horen wat jullie van mijn blog vinden.
Leuk, interessant, vermakelijk, geen bal aan enz. Alle reacties zijn welkom.

We krijgen dan ook een idee wie alle volgers zijn en om jullie een beetje over de streep
 te trekken het volgende;

Een Give-Away voor jullie hond of kat
 

Onder de inzenders willen we dan deze lekkere puur natuur ,door ons zelf gedroogde,
 traktatie verloten.
 
Tot 5 mei hebben jullie de kans op deze zak van bijna een kilo, naar eigen keuze.
 
De volgende smaken zijn er: kippennekken, pens, kippentips, geitenlong/hart.




Ik hoop snel iets van jullie te horen.
 
 
 
Erik.
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Erik,
    Uiteraard reageer ik niet om mee te doen met de give away, maar om te zeggen dat ik altijd erg geniet van je blog en ook van die van Conny. Ik lag nog twee blogposts achter omdat ik er even niet aan toe kwam, maar heb net weer zo genoten van bijv. de foto's van de puppycursus op je fotoblog. Het is i.d.d. altijd erg jammer dat je in je statistieken ziet dat er veel gelezen wordt en dat er maar zo'n klein percentage reageert. Dus: kom op mensen, het is zo ontzettend leuk om reacties te ontvangen, het stimuleert ook om verder te gaan met je blog. Want ook al doe je het voor een groot deel ook als hobby voor jezelf, reacties krijgen is gewoon leuk. En dan kun je nu zelfs nog lekkers winnen voor je hond!
    Erik, ik vind je blog interessant, leuk, vermakelijk en de foto's vaak om te smelten!
    Deze reactie heb ik geschreven buiten mededinging.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Gonny,

      Leuk om te horen, maar je gaat toch in de hoge hoed.

      Groeten Erik.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Poging 10.....

      Hoi Erik

      Ik moet en zal nu een reactie neerzetten dus de aanhouder wint! En zeker niet om iets te winnen, maar om te laten weten dat ik het een heel leuk en informatief blog vind. Ik lees altijd graag alles mee over jullie mooie honden. Helaas hapert de site om een of andere reden hier veel en is het lastig om een reactie te plaatsen daardoor...


      Groetjes marian

      Verwijderen
    2. Hallo Marian,
      Ik ben blij dat het je toch gelukt is. Hoe gaat het met Ivy? Heb je de medicijnen al binnen voor haar? Hoop dat het werkt.
      Groeten Erik.

      Verwijderen
  3. Ik vind het een geweldige blog en heb hem ook op mijn Facebook geplaatst. Deze blog staat ook onder mijn favorieten. Met Shenna gaat het goed en ze is het lievelingetje geworden van de buren. Ik hoef ook niets te winnen hoewel het wel lekkere dingetjes zijn voor Shenna. Ik mis alleen de mokkataart voor mij.(lol). En Erik je moet mij toch eens keer uitleggen hoe zo'n blog maken werkt. Dit ziet er fantastisch uit.
    Groetjes
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ad,
      leuk dat je het zo leuk vindt en dat je het op je Facebook hebt geplaatst.
      Ja, dat Shenna het lekker vindt dat weten we. Ze was er hier al dol op, ben blij dat het zo goed gaat met haar bij jou.
      Nou Ad, zo'n blog maken valt reuze mee. Gewoon de aanwijzingen volgen van blogger en het komt goed.

      Groeten Erik.

      Verwijderen