Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

dinsdag 31 december 2013

Gelukkig Nieuwjaar.






Wij wensen iedereen een gelukkig 2014.



Ik hoop dat het voor jullie dieren ook zo lekker rustig is als voor deze twee.
Want als je je hond buiten laat met al die herrie, weet je wat er kan gebeuren.

Bij ons zijn de honden aardig rustig, ondanks dat het dit jaar meer herrie is dan andere jaren.
Het is hier tussen de boeren voornamelijk carbid wat er afgestoken wordt, dus de ene keer is de knal harder dan de andere keer. Alleen met hele harde knallen is het soms even blaffen, maar over het algemeen zijn ze er erg rustig onder.

Helemaal geen vuurwerk meer is nog beter, hooguit wat siervuurwerk, daar hebben ze nog het minste last van.




Dit jaar was voor ons een jaar met veel veranderingen en een hoop nieuwe gezichten.

Dit zal in 2014 waarschijnlijk niet gebeuren, maar je weet maar nooit wat er op je pad komt.

Ik ben er weer in het nieuwe jaar.




Erik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten