Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

donderdag 17 april 2014

Zo gaat dat dan



Ik zit momenteel een tijdje in de nachtdienst, dus als ik dan 's morgens vroeg thuis kom moeten eerst de honden naar buiten.
 
Als ze dan een tijdje buiten zijn geweest gaan ze weer naar binnen en dan moet Thore weer in de bench, want ik ga dan meestal door naar bed. Maar ja, als je eenmaal een keer zo'n lekker kipvleugeltje of kippenekkie hebt gegeven, omdat je ze een keertje wilt verwennen, dan willen ze natuurlijk meer.
 
Dat gaat dus niet altijd door voor hun, maar vanmorgen gingen ze er zo mooi voor zitten dat ik vond dat ze er wel één verdient hadden.
 
 
 
 

 
 
AAHHHHHHHH!?!
 
 
Ik had alleen de telefoon bij me om een foto te maken, dus het is niet de beste kwaliteit, maar hun bedoeling is toch wel duidelijk.
 
 
 
Erik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten