Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

woensdag 30 oktober 2013

Toch nog gelukt.

Dit is de binnenkant van de kaart met de tekst die ik gevonden had en heel toepasselijk vond voor onze kanjer.

Het zal voor sommige mensen altijd vreemd blijven dat er mensen zijn die dit voor hun hond doen, maar het is bij ons eigenlijk zo dat we meer van dieren houden, dan van mensen.

Je hond blijft je altijd trouw, wat er ook is en wat er ook gebeurd. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.

1 opmerking:

  1. Prachtig dat jullie deze kaart hebben gemaakt. Ik vind het beslist niet vreemd, integendeel. Ook begrijp ik dat jullie eigenlijk meer van dieren houden dan van mensen, hebben wij ook. Trouw tot het einde ja, dat zijn honden.
    Groetjes van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen