Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

dinsdag 9 december 2014

Witte pauw jammie jammie


Het heeft even geduurd, maar hier weer een berichtje.

Na allemaal flink de griep te hebben gehad en heel erg druk te zijn geweest met vleesrijden nu even tijd voor een bericht.

Zoals jullie weten zijn Max en Alex een tijdje terug bij ons komen wonen.

Na een wen periode laten ze zich niet meer op de kop zitten en doen volledig mee in de roedel.

Toen Conny ziek was en de honden 's middags een tijdje naar buiten deed was het maar goed dat ze in de keuken in gebleven, want anders waren we 1 witte pauw haan kwijt geweest.

Conny hoorde heel hard krijsen en ja hoor, de heren hadden een pauw ingesloten en waren lekker aan het veren happen. Zo snel als ze kon de buitendeur open en NEEEEEEE roepen alle heren lieten los uitgezonderd onze Alex die ging er met de buit vandoor.

Conny op de sokken door het grind naar de speeltuin van Quintus achter Alex aan en die stond verbaasd te kijken van, wat moet je nou ik heb een lekkere hap gevangen. Gelukkig liet hij de pauw los en deze vluchtte het oude kippenhok in en is daar de hele dag gebleven onder veel zielig getoeter.

Gelukkig leeft hij nog en is hij alleen zijn nieuwe staart kwijt, maar die groeit wel weer aan.

Overal lagen veren het leek wel een slachtveld.

En Alex die is zich van geen kwaad bewust.














Erik.



2 opmerkingen:

  1. Hej Erik! Wat vreemd ik heb geen e-mails gehad nadat je de laatste twee berichten hebt geplaatst. Daarom lees ik hier nu pas omdat ik gewoon zomaar even keek. Tja, zal ik me nu weer aanmelden bij Follow by Email? Ik denk dat ik het nog maar even aankijk. Anders kun jij kijken bij je lijstje of ik daar nog gewoon in sta.
    Arme pauw! Alex heeft Max en Thore natuurlijk wel eens bezig gezien met zo'n Patrijs en ziet geen verschil, zich inderdaad van geen kwaad bewust.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,o, die Alex! Het is een rakker, maar wel een lieve rakker!
    Het gaat verder goed, denk ik?
    Goede jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2015
    Knuffel voor alle honden.
    Lieve groetjes, Evelyne & Hans

    BeantwoordenVerwijderen