Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

woensdag 31 december 2014

De beste wensen voor 2015

Lieve mensen.

Hierbij wensen wij iedereen een goed en gezond 2015 toe.

Hopelijk wordt 2015 voor ons een beter jaar, terug kijkend kunnen we nu niet zeggen dat 2014 zo geweldig was.

Veel en vooral langdurig (9maanden) bezig geweest met vechten tegen de bureaucratie om Quintus naar een goede school te krijgen. Veel ziek en ziekenuisopnames gehad van mij en Quintus. Conny zit momenteel al een hele tijd in de lappenmand, ik hoop dat ze zich straks weer wat beter gaat voelen.

Waar we nu naar uitkijken is een langgekoesterde wens/droom en hopelijk gaat deze in 2015 in vervulling. Ben al heel hard aan het werk om deze gerealiseerd te krijgen.

Een rustig uiteinde toegewenst en alle goeds voor 2015

Erik, Conny, Quintus

Shadow,Nina, Max, Falco, Levi, Alex en Thore

1 opmerking:

  1. Voor jullie ook de beste wensen en dat jullie droom dit jaar maar uit mag gaan komen. Groetjes Jacqueline en de bende

    BeantwoordenVerwijderen