Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

woensdag 31 december 2014

@#$%^&*@!%$#^%*&(&%$$%%^&&*A@


Wat is dat nu voor titel denken jullie nu waarschijnlijk nou dan bekijk onderstaande foto's maar eens dan zal het wel duidelijk worden.




zo zag de deur eruit toen we weg gingen.


Dit was het resultaat toen we thuis kwamen die dag.



en ik, ik ben de onschuld zelf lig nu heerlijk op een haaskarkas te kluiven
 eens wat anders dan een deur en kozijn.

Helaas zit deze meneer nu dus in een bench als we weg gaan.

De eerste keer toen de buitendeur afgekloven was dachten we dat Thore aan het puberen was. 

Heel stom van ons maar we kwamen een keer thuis en toen liep meneer met de lege slaapzakken te slepen van Nina en Falco. Beide waren aan gort gescheurd en de hele keuken lag vol met bolletjes.

Totdat we 30 novmber weg waren geweest en bij thuis komst bovenstaande aantroffen en het Thore niet kon zijn geweest want die zat in de bench.

Toen ging er bij Conny een lichtje branden Alex heeft verlatingsangst zou die ..........

En ja hoor inderdaad sinds hij in de bench zit wordt er niet meer aan de deur gegeten.

Nou ja, heeft Conny weer een klus om te doen.


Erik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten