Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

woensdag 1 oktober 2014

Geen goed nieuws

Op 15 september ben ik naar de dierenarts gegaan met Shadow omdat ze nog al eens een een kokhalzend geluid produceerde, net of er iets in haar keel zat.

Shirley heeft toen geconstateerd dat haar Lymfeklieren waren opgezet en daarvoor heeft ze medicatie gekregen.

Een kuur van 14 dagen Prednoral en Theolaire retard dit zou haar verlichting moeten geven en de ontstekingen tegen moeten gaan.

Afgelopen maandag is Conny met Shadow op controle geweest en Shirley heeft haar goed kunnen beluisteren.

De uitslag is helaas niet goed er is iets met haar hart.

We hebben een door verwijzing gekregen voor De Kompaan in Ommen en daar voor as maandag een afspraak gemaakt. 

Er wordt dan een hartfilmpje gemaakt zodat we weten hoe het ervoor staat,
 en wat we er nog wel en niet aan kunnen doen.

Al met al dus geen goed nieuws, je weet diep van binnen dat ze op leeftijd komt. 17 november wordt ze 11 jaar alweer maar toch moet ik er niet aan denken om haar binnenkort te moeten gaan verliezen.

We blijven er het beste van hopen, Conny is al aan het bekijken wat ze qua voeding kan veranderen om haar  verlichting te geven.

Misschien is dit ook wel de reden waarom Shadow altijd een hele rustige niet actieve hond is, ze weet zelf heel goed haar grenzen en past zich daar aan aan.

Nu wachten tot maandag een dag die misschien heel dubbel zal uitvallen
 maar daar horen jullie later meer over.





onze mooie meid 


Erik.


1 opmerking:

  1. Hoi

    Ik hoorde het nieuws al van Duncan..... Ik ga heel erg duimen dat het mee gaat vallen en we nog lange tijd van de dame kunnen genieten!

    Groetjes De de Withjes

    BeantwoordenVerwijderen