Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

dinsdag 1 juli 2014

Een ongeluk zit in een klein hoekje


Tja, en daar lag mijn vrouw dus ook. In dat hoekje.


Ik had begin deze week nog een vrieskist opgehaald en deze stond nog steeds op de kar.

Dus wij dachten vanmiddag, laten we deze er eens van af halen.

Nou, zo gezegd zo gedaan.

Tot de deurdrempel dan, toen lag Conny half onder de vriezer en half in de hoek bij het kozijn gedrukt.
 Ze is over de drempel gestapt en toen door haar linker enkel gezakt, dus ging ze onderuit.
Allebei haar benen onder haar lijf en de vriezer er boven op.

Ze is in eerste instantie even blijven zitten en daarna onder de douche gegaan met haar voet. Die behoorlijk aan het opzwellen was.

Daarna is ze even gaan liggen want ze was misselijk van de pijn en later heb ik hem ingezwachteld. 

Ze is bont en blauw op haar benen en voeten en haar enkel is zwaar gekneusd, gelukkig niet gebroken.

Want dan was ze naar het ziekenhuis afgevoerd vanwege haar spierziekte, en had ze een paar weken moeten blijven.



Toch maar goed dat we nog steeds krukken in huis hebben.

Ik heb later de vriezer weer rechtop gezet en op z'n plaats geschoven.
Het is een oud loeder en nog een zwaar kreng ook.
Maar er kan wel lekker veel in, dus dat is een voordeel.
Och ja elk nadeel heeft zijn voordeel   ;)


Nu maar hopen dat dat kreng het ook doet. Anders breekt helemaal de pleuris uit.



Erik.

1 opmerking: