Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

maandag 23 juni 2014

Wij zijn twee vriendjes, jij en ik.



Quintus en Thore zijn onafscheidelijk.

Waar Thore ligt, zit Quintus en waar Quintus loopt, loopt Thore.

Het is net of ze hele gesprekken hebben met elkaar.


Quintus vindt het helemaal geweldig dat hij van alles bij Thore in z'n bek kan geven en Thore pakt alles aan.


Stokjes geven doet hij trouwens ook bij Levi en Falco. Zelfs het kleinste stokje wordt nog voorzichtig door de heren aangepakt.




Lekker samen in het grind spelen.


Allebei op zoek naar iets.


Thore, ik heb wat gevonden.


Kijk eens, voor jou.


En zo gaat dat dan een tijdje door.

Totdat de oudere heren weer een keer voorbij komen stieren, dan is Thore er gelijk weer bij.



Erik.

1 opmerking:

  1. Nou ja, had ik hier al geschreven en dan staat er achteraf niets. Nog maar eens...
    Wat een leuke foto's! Vooral die van allebei zoeken is enig.
    Wat worden ze allebei al groot.
    De trui van Quintus is ook helemaal geweldig!
    Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen