Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

donderdag 10 juli 2014

Give away



Beste mensen.


 Hierbij nogmaals de kans om een give away te scoren.
Het gaat om een grote zak gedroogde natuurlijke snacks voor de hond.

Smaak naar keuze.








Dus lieve mensen graag een reactie achterlaten bij (geen) opmerkingen onderaan dit bericht en dan zal over een week de verloting plaatsvinden.




Erik.

11 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben Shenna, de titelverdedigster.

    Shenna wil graag puppy's, komt telkens naar mij toe en als ik haar streel dan gaat de staart omhoog en opzij. Zij is jammer te ver in leeftijd en het lijkt mij behoorlijk gevaarlijk voor haar. Geen reutje voor haar, ze moet nog langer mee. Het is een schat van een dier. Laat mij geen moment alleen. Zij heeft zelfs haar angst eergisteren overwonnen om bij mij op het balkon te gaan, wat ze eerst niet durfde. Nu gaar ze continu heen en weer. Het karakter van haar is op en top. Ze is lief voor kinderen, andere mensen en speels naar andere honden toe. een betere hond zou je niet kunnen wensen. En ze is geweldig mooi. Goed in het vacht, tanden en ogen goed, zij is elf jaar met een karakter van zes. En ze luistert goed. Ze kan niet goed tegen een berisping want dan krimpt ze in elkaar en kijkt heel verdrietig. Oh, en dat kan je niet zien. Gelijk weer knuffelen en zij weer kwispelen.
    Zo we zijn net weer terug van het lopen vind ze ook fijn. Alleen het is hier achter pikdonker en dan loop ik alleen met mijn riem want Shenna is niet te zien. Maar zij krijgt wel alles mee. Supertrots op mijn hond.

    Groetjes Ad en Shenna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ad dan vind ik dat Shenna wel zo'n lekker zakje verdiend heeft.
    De zusjes van Thore eten tegenwoordig ook Krabbenscheren, dus als die ook meedoen met de give away doen wij ook mee haha. Groetjes van de bende uit Rees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jacqueline,

      We kunnen altijd nog een zakje krabbenscheren opsturen hoor.
      Het zal wel komen doordat Tosca in de vijver is gevallen dat ze de krabbenscheren zo lekker vinden.

      Groeten van mij uit Hardenberg ( Röpcke Zweers ziekenhuis)

      Verwijderen
  3. Nou Ad, ik hoop wel dat er nog meer mensen gaan reageren voor deze lekkere snacks, want anders wordt het weer zo eentonig.
    Ik ben blij dat het zo goed gaat met Shenna, het is inderdaad een geweldige lieverd.

    Groeten van mij uit het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loot ook graag mee hoor! Een gedroogd snackje gaat er hier bij de katjes ook wel in :-) Wij hebben twee katjes en binnenkort waarschijnlijk een 3e die nog rauw moet leren eten, dus zeer welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo NonaQ,

      Je gaat mee de hoge hoed in.
      Bij ons hoeft de kat het niet. De snacks niet en ook vers niet.
      Het enige wat onze kat vers eet zijn de zelf gevangen muizen en vogeltjes.

      Nog steeds in het ziekenhuis, maar hopelijk morgen weer thuis.

      Verwijderen
  5. Hoi

    Was het nu wel of niet eenbericht achterlaten hier? Ik begreep eruit alleen maar een reactie aanklikken? Maar bij deze ook nog een bericht, alhoewel ivy natuurlijk straks een tijdje kan genieten van het lekkers bij jullie thuis (-; We kunnen daarna wel een afkick setje gebruiken (-; (als ze nog mee naar huis wil..)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marian,

      Ja, je moet inderdaad een reactie achterlaten. Als je alleen op een reactie klikt van leuk of grappig of zo, weet ik namelijk niet wie er gereageerd heeft.

      Tot vrijdag. met Ivy.

      Verwijderen
  6. Haha Erik dat kan best. Beterschap, hoop voor je dat je het ziekenhuis weer uit mag, want met die hitte is het er ook niet fijn. Groetjes uit Rees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jacqueline,

      Ben intussen weer thuis. Nu nog even van de pijn af komen, dan kunnen we weer aan het werk.

      Groeten uit Coevorden.

      Verwijderen
  7. Als de gedroogde snack er net zo verrukkelijk uitziet als het vlees van jullie dan loot ik maar al te graag mee!
    En daarnaast verwennen we onze vrolijke viervoeter maar al te graag.

    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen