Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

maandag 11 mei 2015

Gezinsuitbreiding

Gisteren op moederdag hebben we gezinsuitbreiding gekregen.
Tara het groenendaeler zusje van Thore, je weet wel die grijze turk van ons, is bij ons komen wonen.

Na een wat onrustige avond, veel wolven, toch een rustige nacht gehad.

Ze is nog heel erg onzeker en bang voor de wel heel erg opdringerige Levi. Levi is echt in Love.

Vanmorgen is ze eerst een uur alleen buiten geweest en daarna is de rest naar buiten gegaan en dat gaat heel goed. Ze loopt overal te kijken en de boel te ontdekken.

Heel frappant en wat wij nog nooit eerder bij de anderen hebben meegemaakt is dat ze gister 
gelijk alles mee at. Van de gedroogde snacks kon ze geen genoeg krijgen en gisteravond
 heeft ze een bak vol runderpens op.

Vanmorgen liep ze met een halve schapenkop te slepen die had ze ergens gevonden en was ze al fanatiek op aan het kluiven. Dus dat Barfen zit wel snor.

Ze zocht gister wel de hele tijd bescherming bij mij, vond ik wel heel erg leuk natuurlijk.

Conny heeft daar wat foto's van gemaakt.

Welkom Tara we hopen dat je heel gelukkig oud mag worden bij ons, samen met je broer en de rest van de roedel natuurlijk.

Harald en Carla, bedankt voor jullie vertrouwen in ons en we zullen goed voor haar zorgen.


Ik vind het nog zo spannend dat ik gauw op schoot kroop, ondanks de schommelbank



De rest van de roedel goed in de gaten houden, het zijn er ook zoveel.


Quintus wilde er ook even bij komen zitten voor de foto.




Vēnīvīdīvīcī 


Fijne dag allemaal.

Erik.

12 opmerkingen:

  1. Geweldig en wat een leuke foto's! Wat is Quintus ook alweer gegroeid!
    Veel geluk bij je nieuwe familie Tara, enne, dat zit wel snor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje Gonny, ja Quintus groeit als kool zal wel door de Barf komen hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Whahaha net ivy die closeup, Hihi alleen zonder de grijze kop dan(-; geniet van haar! We komen haar snel eens bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Tara heel veel plezier op je nieuwe plekje en dat je ooit maar mooie lieve pupsels mag krijgen :-) Die komen we zeker bekijken of het nu in NL of Zweden is :-)

    Jammer er zijn veel foto's niet helemaal goed geladen op de site (ik kan ze iig niet bekijken). Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh sorry nu zie ik wel alle foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!
    Mijn oma zei altijd" waar er elf eten kunnen er ook 12 eten".
    Heel veel geluk en dat hij het maar goed naar zijn zin zal hebben, maar daar ben ik bij jullie niet zo bang voor!

    Groetjes voor jullie en een knuffel voor de honden en in het bijzonder natuurlijk voor Alex en Max.
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe is het nu met tara, heb je nog mooie foto,s voor ons

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe is het nu met tara, heb je nog mooie foto,s voor ons

    BeantwoordenVerwijderen