Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

zondag 23 februari 2014

14 jaar


Vandaag is het 14 jaar geleden dat onze Sissi ter wereld kwam.
 
We missen haar nog steeds.


 
Hier was ze net bij ons.

 
Met haar grote vriend, Rebel.

 
Haar favoriete plek, op de vlonder in de zon.
 
 
Slaap zacht lieve schat.
 
Je kaarsje brand weer, zoals elk jaar.
 
 
Erik.
 

2 opmerkingen:

  1. Het gekke is dat ik updates van je blog altijd de volgende dag krijg, dus ik ben te laat voor een "sterkte wens". Maar waarom zou het eigenlijk niet vandaag mogen? Sterkte! Ik weet hoe het voelt.
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen