Mijn mooiste

Dit is Sissi, voluit Sissi Elisabeth van Flynn-I-Noor. Zij was mijn eerste Tervuerense en ik zal haar nooit vergeten. Zo mooi, zo trouw en zo lief.

Wie het leuk vind kan hier onze verhalen van onze honden volgen.

maandag 12 oktober 2015

Zweden

Vorige week ben ik naar Zweden geweest om te kijken of het huis dat we op Internet hadden gevonden, ook echt iets voor ons zou zijn.




Conny had al gevraagd of ik zenuwachtig was om te gaan kijken, maar dat was ik absoluut niet.
Ik had er een goed gevoel over en dat bleek ook terecht te zijn.

 Ik heb een hele mooie reis er naar toe gehad.



S'morgens eerst de auto krabben, het was min 5 heerlijk weer .
 De hele dag in mijn trui rond gelopen volop zon en windstil.




Het eerste wat ik tegen kwam op te weg toen ik UmeƄ uitreed was een eland. Ze stak rustig de weg over.


En onderweg alleen maar mooie vergezichten.






Ik ben eerst nog iets doorgereden naar het viswater aan de overkant van het perceel.



 Daarna weer op het huis aangereden. 
Eenmaal in de buurt, maakte het bos plaats voor een open plek en dat was mijn bestemming.

Wat een prachtig aangezicht. 

Als alles door mag gaan en wij mogen dit prachtige plekje kopen, zijn we de koning te rijk en hebben de honden in ieder geval plek genoeg om rond te rennen.

Wordt vervolgd.



.



Erik.




1 opmerking:

  1. Hallo Conny en Eric, wat een spannende tijd voor jullie of het huis doorgaat. Mooie foto's heb je gemaakt Eric in Zweden, wat een prachtige natuur! Ik hoop dat het gaat lukken. Gaat alles nog goed met Alex en Max? En met alle andere makkers? Hun staat ook allemaal een nieuw avontuur te wachten, maar ze weten nog van niets.
    In ieder geval wens ik jullie en alle honden het beste toe , fijne feestdagen alvast en tot blogs.

    Groetjes,
    Evelyne en Hans

    BeantwoordenVerwijderen